14.1 C
Užice
Početna Slobodno vreme Sport Akcija Zlatiborski vidikovci okupila planinare i ljubitelje pešačenja

Akcija Zlatiborski vidikovci okupila planinare i ljubitelje pešačenja

- REKLAMA -

Planinarski klub Tornik iz Čajetine, proteklog vikenda održao je tradicionalnu akciju Zlatiborski vidikovci pod pokroviteljstvom Planinarskog saveza Srbije.

U okviru akcije učescnici su prešli stazu dužine 14 kilometara.

Krenuli smo sa Tić polja, pa na Spomenik na Šumatnom brdu, zatim se krećemo preko Krive breze, Jedinog bora, pa do vrha Čuker na 1359 m nadmorske visine, a potom idemo prema vrhu Konjoder, a onda se spuštamo ka kanjonu reke Katušnice, i onda nastavljamo preko Gajeva i stižemo na početnu tačku, na Tić polje, rekao je Marko Džambasović, predsednik PK Tornik Čajetina.

Valentina Toković, načelnik Planinarskog saveza Srbije kaže da je reč o akciji koja ne promoviše samo Zlatibor, već i celu jugozapadnu Srbiju.

Sve što je dobro treba da traje, pa tako i ova akcija koja svake godine okuplja sve veći broj učesnika. Tu je još jedna aktivnost,pored ove, koja će se uskoro održati, a reč je o Balkanskom prvenstvu u planinarskoj orjentaciji ,koje će se održati ovde na Zlatiboru, rekla je Toković.

Ova akcija okupila je preko 100 učesnika iz cele Srbije. Prvi put učešće na Zlatiborskim vidikovcima su uzeli članovi Planinarsko sportske organizacije Vihra iz Rudog.

Kada sam se upoznao sa predsednikom Društva, Markom, na Gold trejlu ove godine, došli smo na ideju da napravimo zajedničko druženje. Poziv je stigao i nas pet se odazvalo iz Rudog, najbitnije je lepo druženje,Nikola Vilotić, član Planinarsko sportske organizacije Vihra iz Rudog.

Nakon pešačenja, na Tić polju je organizovana podela zahvalnica svim učesnicima i ručak.

Planinarski kluba Tornik, 23. septembra organizuje Dan pešačenja, pod pokroviteljstvom Planinarskog saveza Srbije i uz podršku Ministarstva zdravlja i Ministarstva prosvete. Za razliku od prethodnih godina, ove godine pešačiće se izmenjenom stazom, koja vodi iz centra Čajetine do Obadovog brda i Oka, i nazad kroz Očku Goru ka početnoj tački.

Budi korak bliže zdravlju i kreni na pešačenje(AUDIO)